středa 22. ledna 2014

Lapena v sítích

Ne však pavoučích. A to i přesto, že si se svým milovaným pavoukem, který doma nad mou postelí bydlí již několik let, velice dobře rozumím. K všeobecnému nepochopení pochopitelně... Tentokrát se tu však o pavoucích bavit nebudu. Půjde mi o sítě sociální. A taky tak trochu o to, kam vás vlastně pošlou ta magická tlačítka v horní liště.

Dostala jsem takový trochu bláznivý nápad. Ale já jsem královna bláznivých nápadů. Zvlášť, pokud je lze uskutečnit. Chtěla bych začít fotit. Psát povídky už mi tolik nejde. Asi to bude tím, že v mé hlavě vznikají dvojjazyčně a byť to zní skvěle mé zvrácené mysli, na papíře to vypadá divně a nedá se to číst. Ale stále mi ještě zbývá pár laciných triků ve photoshopu. Tak proč znalost tohoto programu nerozšířit a jako pokusné králíky použít vlastní fotky? Inu, vyhlédla jsem si zrcadlovku a okamžitě se do ní zamilovala. Není nic moc, ale pro začátečníka ideál. A myslím, že na mé cestě do světa mi bude dobrou kamarádkou. Když na ní teda vydělám.

Přihlášku na au pair už mám hotovou. Chybí jen jedna věc, ten zatracený řidičák. Snad i ten si budu moct začátkem únory odškrtnout a pohnu se dál. Ten Comic-con v NY bych vážně ráda stihla. No, ale mezitím, koho by bavilo sedět doma? Tak snad seženu nějakou práci, vydělám si na nového mazlíka (čtěte: foťák) a nejpozději začátkem léta si to i s kufry poženu na letiště. Takový je plán a já  zase skončila u svých plánů místo toho, abych psala o tom, o čem chci.

Foťák, jasně. Společně s rozhodnutím začít se focení skutečně věnovat a nejen obdivovat ostatní, jsem se rozhodla založit si i další dva účty na sociálních sítích. A s tím souvisí i horní lišta. Krom odkazu na můj bláznivý blog na Tumblr (ten dám pravděpodobně brzo pryč, jen pro jistotu), tam jsou ještě odkazy na Instagram a WeHeartIt. Obě stránky jsou zaměřené na fotky, videa a grafiku. Jelikož mám všechny své sociální sítě propojené, chystám se pro své fotky používat především Instagram. Na svůj Facebook nebo Twitter nikoho neznámého nepustím, takže pokud by náhodou někoho z vás chytla potřeba mě nějakým způsobem sledovat, udělejte to na Instagramu nebo WeHeartIt. Na otázky mám vlastní ask.fm, i na to je odkaz v horní liště a vpravo pod rubrikami se dokonce můžete zeptat přímo z blogu.

Ne, že bych snad měla pocit, že jsem slavná nebo tak. To snad proboha nehrozí. Zvlášť ten instagram mám hlavně kvůli svojí rodině, jelikož nevím, kdy odletím a hlavně kam a ráda bych, aby měli přístup k mým fotkám a zážitkům. Rozhodně se nechystám odpovídat na stupidní dotazy o ničem a už vůbec nemám v úmyslu zveřejňovat nějaké hodně soukromé fotky. Nicméně vím, že tenhle blog sem tam čte i několik mých přátel, takže mají alespoň teď možnost mě nahánět ještě víc, než kdy předtím.

A s tím se s vámi dnes loučím. Jdu si hledat práci.
Nana

Žádné komentáře:

Okomentovat